maandag 6 augustus 2012

Klein Curaçao door Fleur

Klein Curaçao


Dinsdag was de dag van het varen over de zee,na Klein Curaçao. Het was erg mooi om vliegende vissen te zien. Ik zelf had ze nog nooit eerder gezien. Er ging nog iets stuk. Maar dat is weer heel handig gerepareerd. Ik kreeg een  beetje last van zeeziek maar dat is allemaal weer goed gekomen.Toen gingen we lekker slapen want ik was erg moe. De volgende ochtend gingen, Papa Arnoud,Oom Nils en ik 5 potjes pesten. Zoveel potjes heeft iedereen gewonnen:Papa Arnoud heeft 3 potjes gewonnen. Oom Nils heeft er 1 gewonnen. En tot slot heb ik er ook 1 gewonnen. Dus Papa Arnoud heeft gewonnen. We hebben zoals altijd gezellig met zen vijven ontbeten. Dat was erg lekker en leuk. Na het ontbijt gingen Tante Hanneke en ik brood bakken.
Toen dat moest rijzen, gingen papa en ik in het water spelen het was heerlijk. We hadden met de Hema (winkel in de stad) rookworst gespeeld en nog met veel meer dingen. We hadden dolle pret, maar de tijd vloog voorbij. Bij elkaar hadden we wel 1:30 uur in het water gespeeld. Toen gingen we middageten. En mama is sloom, echt vakantie dus. Toen we gingen middageten hebben we het heerlijke zelf gebakken brood geprobeerd, het brood was heerlijk. Na het eten hebben Mama Karin en ik in het water gespeeld. Het was erg leuk, even leuk als met Papa Arnoud. Toen gingen we weer pesten net zoals in de vroege ochtend.
Toen gingen we met zen vieren Mama Karin, Papa Arnoud, Tante Hanneke en Ik Fleur met het bootje naar het strand zwemmen, en zo. Mama Karin en Tante Hanneke gingen een wandelingetje maken. En Papa Arnoud en Ik Fleur gingen zwemmen (snorkelen). Er was een meneer bij een eet en drink plaatsje en die nodigde ons uit, Ik heb cola met ijsklontjes gedronken. Terug naar de Pélagie zwemmen (snorkelen) met Papa Arnoud. We hebben nog zee schilpadden gezien. Na het avondeten gingen we nacht snorkelen. Het was spannend en leuk alleen je kon niets zien, en er waren een paar kwallen. Doei!!!. Groetjes van Fleur Voost!!!!!!!!....

Geen opmerkingen: