dinsdag 7 augustus 2012

Curaçao door Fleur

Op het strand bij daaibooi voor de steen.
Vrijdag ging ik met Hanneke aquarelleren, dat was erg leuk. Die dag daarna gingen papa Arnoud en tante Hanneke een auto huren. Toen gingen we,snorkelen in Daaibooi. Een baai waar je niet zo top kon snorkelen dan in Bonaire, maar je kunt er wel heel mooi spelen. Ik heb de koprol in het water nogmaals geleerd. Want ik kon hem eerder al maar ik was het verleerd. 

De volgende dag gingen we een bergbeklimmen in een ‘’Nationaal park’’,de laatste kwart was nogal lastig. Maar we hebben het gehaald alle 5. Toen reden we naar huis (met de gehuurde auto).


Door de kloof achtige grot naar de top.
Op maandag (6-augustus-2012) gingen mama en ik met dolfijnen zwemmen in het zee aquarium, maar ik ben nog geen 8 dus ik kon niet echt helemaal het echte ‘’met dolfijnen zwemmen’’ doen,maar wel een ‘’familie zwemmen’’ en het was super super super super super super harstikke heel super leuk.
Ik vondt het zo leuk omdat je super super super dicht bij de dolfijnen kon zwemmen en trucjes doen en kusjes geven en op boekie bord (een kleine surfplank) door de dolfijnen vooruit geduwd worden,allen de eerste 4 keren mocht ik aan de vinnen proberen, allen dat lukte niet. Op dinsdag gingen mama,papa en Nils naar een ander park hier vlak bij.
Ik en Hanneke bleven thuis en deden van alles en nog wat. Om 2 uur gingen we weer aquarelleren en om half drie vult mama er bij aan. Op woensdag gaan papa,mama en ik inpakken en met het vliegtuig terug naar Nederland. Doei!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps het was leuk om dit te doen. FLEUR VOOST.

Geen opmerkingen: