donderdag 18 november 2010

Alles weer compleet, hoera!

Het reizend leven is een hele belevenis, maar je moet wel op je spullen letten. We schreven we al eerder dat dit ons niet altijd zo goed lukt.

Vandaag zijn we hartstikke blij, want met de fantastische hulp uit Nederland, zijn we weer compleet! Vorige week zijn de credit kaart en passen aangekomen. Vandaag stond het fietsje op ons te wachten, een groot pak, verstevigd met planken en ijzerdraad. We hebben geluk gehad volgens de ARC mevrouw die al 4 keer had gebeld, dat het pak “zomaar” door de douane is gekomen. Het fietsje is ook niet nieuw; gewoon 2-de hands van Marktplaats, maar het ziet er fantastisch mooi uit. Het heeft dezelfde maten als het gestolen fietsje, dus het past op het berg-plekje op de boot. Nu kunnen Nils en ik weer samen op de fiets boodschappen gaan doen en hoeft niet Nils alles te lopen.

De uitdaging is nu om niet weer spullen kwijt te raken. We hebben al een keer ruin een kwartier in opperste paniek naar een portemonnee gezocht, die gewoon buiten op tafel bleek te liggen! Ik heb al een ochtend een slechte bui gehaad omdat ik mijn koptelefoon miste, die uiteindelijk op de bank in de Pélagie lag.
Gisteren heb ik ook de nieuwe steunzooltjes op gehaald. Het gaat al veel beter met mijn hiel, de pijn is grotendeels weg. Of dit komt door de rust, of de zooltjes die ik al had staat er niet bij, maar ik ben er erg blij mee!

Geen opmerkingen: